Nu är jag på G

Hej på er!

I mitt första riktiga inlägg så ska jag börja med att be om ursäkt för en riktigt, riktigt dålig uppdatering. Ni skulle få följa mitt liv som whilma wackhammar, men de har varit så mkt den senaste tiden så jag har inte hunnit ta tag i mitt bloggande. Så de har ju iof inte varit så mkt att följa.. men iaf. Nu ska jag skärpa mej! Jag är på g känner jag.

Idag är de torsdag och de innebär att helgen snart är här. Och jag har faktist för en gångskull fullt upp denna helg, så den kommer flyga fram. På fredag ska jag ha taco-kväll med tjejerna (kanske bio). På lördag ska jag träffa min syster och ha en heldags shopping som är välldigt behövligt, för min garderob ekar verkligen tomt. Och på kvällen blir de party hemma hos emmy. Dagen därpå ska jag sova ut ordentligt! Sen ska jag möta upp karin, ta en fika och plugga historia. Kanske klämmer in lite träning också.

Oj vad mkt de blev nu haha. Men jag ser fram emot det :) Jag tror jag ska lägga mig tidigt ikväll så helgen kommer snabbare. Vi hörs imorn (hoppas jag) hihi

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0