whilma <3 sina gamla vänner

Shuu Allihopa!

Guuud va veckan har gått fort (för en gångskull). Men de gör mej inget.
Idag är de fredag och kvällens fest blir hos K. Sjukt pepp!

Måste bara berätta att jag fick tillbaka mitt svenska prov idag och de blev ett VG, så jag har anledning till att fira hehe!

Nått som är grymt kul just nu, är att jag har åter upptagit kontakten med mina "gamla" vänner från lågstadiet. Jätte glad för det. Så imorn ska vi tjejer in till staden och shoppa och fika tillsammans. Mys!

Bussen går om 1 timme, så jag hinner precis fixa mina naglar innan. Ni får ha en underbar fredagkväll så hörs vi imorn :)

puss



Kommentarer
Postat av: sofie

kul du va idag gömman! haha, love u

2009-10-16 @ 22:19:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0