Update från storstaden

Första riktiga dagen på lovet. Underbart! + att man har resten av lovet framför sig. 
Andra dagen här i sthlm hos klara. Vi har så kul och jag saknar verkligen att kunna umgås med henne 24/7 som vi alltid gjorde förut. Men jag är samtidigt så glad att hon fick chansen att flytta hit, den chansen hade jag också tagit om jag fått den. Dagen har såklart spenderas till shopping som aldrig är fel.

Jag älskar stockholm! Det finns så mkt att göra här och se! Jag blir så sugen på att flytta och börja om från början. Skapa nya kontakter och lära känna en helt ny stad. Hur Kul låter inte det?
Men jag får iaf vänta tills efter studenten med mina planer.

Nu väntar vi på att P ska ropa ifrån köket och säga att middagen är serverad. sen blir det träning och filmkväll :) jag mår så bra just nu!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0