mysfredag

Jaha då va det fredag igen, veckorna bara susar förbi och helgerna hinner man knappt märka. Dagen har väl varit helt okej, började 9 och slutade 1 vilket kändes helt okej på en fredag.
Blev en snabbis på stan där jag träffade Stina och tog en fika, dessutom köpte jag en tröja som jag suktat efter en lång tid men aldrig kunnat bestämma mig, men nu är den min  ;)(en bild kommer in senare )
Kände för en lugn kväll hemma idag. Tror dessutom jag håller på att bli sjuk så kände att det va bäst att vara hemma och satsa på en kväll ute i morron.
Ska väl snart ta och krypa ner under täcket och se en film eller nått sånt :)
det va väl allt jag hade att bjuda på denna fredag, kommer snart en bild på tröjan!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0