gamla tider <3

igår när vi äntligen kom på bussen och tog oss till marcus, vilka tror ni man ser så fort man kommer in genom dörren? jo alla mina tjejkompisar från lågstadiet. nästan alla va där. underbart att träffa dom igen, de va såå länge sen! de blev mycket minnen som for i huvudet på en den kvällen och vi han även i vimmlet fixa en tjej middag som blir av nästa helg :) superkul!

jag är hos paulina nu, men hon ligger fortfarande och sover. och eftersom jag kom hit för att få hjälp med engelskan som jag inte kan ett piss av, förväntade jag mej att hon skulle vara vaken. men jag får väl försöka själv!

inga plander än för kvällen, puss


Kommentarer
Postat av: frida

så himla kul att träffa dej med! vi ses till helgen <33

2009-10-04 @ 01:01:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0