Fredagsmyyys

Har haft det helt underbart i Stockholm hos Klara och jag saknar henne redan, vi har alltid så sjukt kul tillsammans!
Blir nog iaf en ganska lugn fredag för min del så blir det annat i morron när det är sista dagen på lovet och allt  ;)
Jag ska även försöka lägga upp bilder på allt jag köpt nu under lovet för det har ju blivit en hel del och det gillar vi.
Innan lovet är slut ska även jag och Nadia försöka komma överens om var vår resa tar oss på jullovet, skulle kunna tro att det blir grekland eller nått annat varmt ställe :) Nu ska jag gå och kolla på idol med mamma!

Puss


Kommentarer
Postat av: adde

idol suger whilma! ;)

2009-10-30 @ 21:50:54
Postat av: whilma

NEJ så länge Erik är kvar så är det bra ! men en stjärna åkte ut ikväll och det är inte acceptabelt :(

2009-10-31 @ 11:59:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0