Torsdag och snart lov !

Nästan en vecka sen senaste inlägget, MÅSTE bli skärpning nu.
Har variet en ganska tung vecka och mycket att tänka på, käns också som att den har gått ovanligt segt men är väl för att man hela tiden går och tänker på att det är lov snart.
Jag har inte så mycket planer för lovet mer än att träffa kompisar och åka ner till Klara i stockholm, Har inte varit dit och hälsat på henne sen hon flyttade i Augusti så det ska verkligen blir jätte kul.
Sen ska jag verkligen vila upp mig, är så sjukt trött nu förtiden så det är behövligt ;)
Nu ska jag gå och kolla film och plugga lite in fö naturkunskapen i morron :)

puss på er

Kommentarer
Postat av: nadia

längtar etfer dej!!

mamma kommer förbi dej senare med ett par jeans hon har köpt till mej som du får ta med dej hit :)

se you sötnos <3

2009-10-23 @ 20:52:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0