sammanfattning av helgen

Fredag: var hemma och kollade film vilket jag verkligen upskattade, hur skönt som helst sen kom Amanda en stund och höll mig vaken en bit in på natten, kom väl i sängen så därvid 2.

Lördag: vaknade av att Sanna ringde runt 12 och sa åt mig att skynda mig eftersom jag hade lovat henne att följa med till stan och eftersom jag hade flera saker som skulle köpas så sa jag inte emot, köpte allt jag skulle ha + lite till sen blev det en fika och träffade några till kompisar.
Sen blev det en fin middag med mina föräldrar och syskon och sen va det bara att göra sig iordning för fest hos Ian vilket blev väldigt lyckat, har inte haft så kul på länge! Tack Ian för den kvällen. Kom väl hem runt 3 eller nått :)

Söndag : vaknade väl så där runt 2 av att mamma kom in och frågade om jag inte skulle gå upp och äta nått, kan ju inte precis påstå att jag var speciellt sugen på mat just då. 
Sen har dagen tillbringats framför dator och tv och jag har inte fått gjort nått av det jag skulle, med det menar jag skolarbete.
Aja nu ska jag åtevända till soffan och kika på ensam mamma söker som börjar om tio min  ;)

Puss på er alla !


Kommentarer
Postat av: Ian

Whilma, Whilma, Whilma!

tack för att du kom hit, alltid så kul att träffa dig, jag kommer förbi dig ikväll efter träningen en stund :D

2009-11-09 @ 19:09:25
Postat av: ylle

bra blogg gumms!!

2009-11-12 @ 09:50:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0