så nära...

..att Erik åkte ut idol, men än är han kvar och jag är glaaad !!!
Och inte nog med det, jag är frisk igen, eller frisk och frisk, jag får träffa folk igen. Jag kanske ska berätta vad jag råkade ut för förra helgen...
Jag vaknade på lördagmorgonen och kände en svag huvudvärk, när jag gick  ner för att göra frukost blev det bara värre och värre så jag gick upp och la mig igen, vaknade vid tre av att tilda ringde och då hade jag 39 graders feber så det va bara att somna om och ligga nerbäddad hela helgen, ringde vårdcentralen på måndagen och JA, det va svinifluensan, jag säger bara, alla ni som funderar på att skippa sprutan, gör det inte, har ni möjlighet så ta den !!! det här har varit värsta veckan i mitt liv, som sagt idag är första dagen jag får träffa andra än familjen på en hel veckan, så kvällen sere ganska lovande ut!
Nu ska jag iaf till stan och fika med Tilda som jag egentligen skulle gjort förra lördagen  ;)

Puss ALLA läsare !!!

Kommentarer
Postat av: Tilda

HAHA, konstigt att just du råkar ut för sånt skit, du som ALLTID är frisk, eller ? ?

Vi ses snart hjärtat !

2009-11-21 @ 11:17:10
Postat av: madde

men gumman då<3 ringer dej snart

2009-11-21 @ 15:16:47
Postat av: filip

jag trode de inte va så alvraligt :O

2009-11-21 @ 15:17:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0