Kvällen för mej

Hej sötnosar!

Då var helgen här igen då. de märker man för de är på fredags kvällarna innan jag drar ut som jag har tid att skriva. veckan har varit körig som vanligt! har haft mkt att ta igen som jag missat.. så jobbigt att ligga steget efter hela tiden! men nu ska jag vila upp mej och ta igen det i helgen.

Nu hade jag tänk slå på en rulle. en komedi får de bli, känner att jag vill skratta hehe. sen blir de fotbad + skrubb. sen ska jag fixa mina naglar, både på hand och fot! sen måste jag noppa mina ögonbryn och lägga ansiktsmask. vill vara fin tills imorn då de blir fest hos snygg ian! puss på dej sötis.

imorn ska jag en snabbis på stan för att köpa nytt smink och en snygg topp som jag ska ha på mej på kvällen. är så trött på agtt komma i samma kläder varje gång! måste köpa kläder som bara används till fest.

sen måste jag bara säga, att paow, bloggerskan.. hon är för skön! jag gillar henne grymt.

kyss / w

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0