IDOL

HEJJA ERIK !

sitter fast klistrad vid tv-rutan, men passar på att blogga under reklamen. ska snart öppna en ny cola och lägga ifrån mej godispåsen och istället hugga in på dom underbara ostkrokarna, hehe.

Jag och ylle fundera på att köpa oss en varsin biljett och dra och kolla live på idol. vad sägs om de? självklart gäller endast detta om erik är kvar! men de är inget att oroa sig för. right?
Om vi drar ner till sthlm så kommer ni få se många bilder/videoklipp. sen kommer vi stanna kvar efter programmet och träffa idolerna. så om de vill läsa om detta i min blogg, ja då är de bara att börja rösta på ERIK <3

min dag har varit så ointressant. finns verkligen inget ni behöver veta om den. men de va många småsaker som höjde mitt humör!

helgen består inte alls av mkt plugg, bara massa små uppgifter.. så jag har inget att klaga på. så de betyder, ännu mer tid till bloggen! wohoo. den här helgen kommer vara fullspäkad med inlägg. tänker inte berätta vad jag kommer göra, ni får helt enkelt följa mej på min underbara blogg, som är just for you dudes.

Nu ropar mam att reklamn är slut!!

seee you darlings, SMACK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0