en helt vanlig måndag

Börjar få lätt panik nu över att jag aldrig lägger in bilder, ska verkligen bli bättring från min sida !!!
Dagen idag började väldigt segt, kom till skolan 2 timmar tidigare än jag behövde och mobilen var kvar hemma...
Slutade iaf 2 och då blev det en sväng till stan och jag hittade världens finaste jeans dock hade jag inte råd med dom, 1500 kändes inte som att jag kunde lägga på ett par jeans just nu, alldeles för mycket annat som jag behöver köpa.
Blev iaf en fika med barndomskompisarna Klara och Sophie :)
Kom hem till en mobil fylld av sms, he he !
Nu ska jag snart gå ner och äta en efterlängtad middag (grillad kycklig och strips) sen kommer även en viss ian hit efter sin träning lär väl bli att kolla nån film eller nått skulle jag tro, hihi !

Puss på er ALLA läsare !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0